Story Of Miss Mustache

Bonjour!

Welcome to my blog This Is My Mustache Blog. Please be nice here . Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Enjoy Reading Okey, Leave your footprint in my little tagboard. Thanks!




Tagboard


Scream Here!


My Melody


Visit dem'




The Queen Mustache

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Mom & Daughter
Assalamualaikum semua. Hallo ha :3 Title kat atas tu Pasal Mom and Daughter kan? So, gambr kat atas tu gambar Mom aku. Aku call dia "Ibu" . Name dia Rosnah bt Abdul Rahman. Dia? Dia seorang yg penyayang, caring, prihatin, baik hati, pemurah, then byk lagi sifat yg positif. Tau dia spe? Jgn pandng sebelah mate haaaa.. Dia seorang pakar menjahit. Ade kedai sendiri. Smpai tak tidur mlm menjahit baju org . Ramai yg tempah. Then dia seorang yg fashionable tau? :) Hehehe. Okay, stop kat sini dulu. Assalamualaikum, bye .